Selecteer een pagina

Triqs Educatief biedt in het kader van herregistratie voor het Schoolleidersregister PO een aantal leergangen aan.

Onze leergangen bestaan uit een beknopte theoretische inleiding, een praktijkopdracht en een parallel persoonlijk leertraject dat wordt afgesloten met een reflectieopdracht.

Werkplekleren als uitgangspunt

Schoolontwikkeling en persoonlijke ontwikkeling gaan hand in hand. Zoals voor leerlingen geldt dat ze het meest leren door realistische vraagstukken te onderzoeken in een betekenisvolle context, geldt dat de schoolleider het meest leert door te werken aan een concreet vraagstuk in de eigen school. Uw dagelijkse praktijk is daarom het uitgangspunt in de leergang.

Drieslag

Al onze leergangen kennen de volgende drieslag:

  • Beknopte theoretische inleidingen, waarin theoretische kaders, recente wetenschappelijke inzichten en praktijkvoorbeelden worden gepresenteerd.
  • Praktijkopdracht(en) waarin de cursist de theorie toepast op de eigen schoolorganisatie.
  • Een parallel persoonlijk leertraject waarin de eigen leiderschapsvaardigheden in relatie tot de schoolontwikkeling worden uitgediept (dit onderdeel wordt afgesloten met een reflectieverslag).

Wat vindt u van dit aanbod?

Heeft u dit aanbod gevolgd? Help andere schoolleiders om een keuze te maken en laat hen weten wat uw ervaring was! Uw e-mailadres vult u alleen in ter verificatie, dit wordt niet bij uw waardering weergegeven.

Waardering

Selecteer uw rating

Selecteer uw rating

Selecteer uw rating

Scroll Up